Firemním zákazníkům i domácnostem nabízíme komplexní servis a správu IT infrastruktury. Od návrhu, přes realizaci, po samotnou údržbu a řešení každodenních uživatelských požadavků.
Správa sítí (aktivní a pasivní síťové prvky)
Síťové prvky tvoří základ firemních sítí a správné navržení a nakonfigurování je základem pro dlouhodobé a spolehlivé fungování celé firemní sítě. Jedná se především o aktivní síťové prvky jako jsou routery, switche, firewally (pro zvýšení zabezpečení Vaší sítě před neoprávněnými přístupy a útoky z prostředí internetu) a Wifi přístupové body.
Správa serverů
Správný návrh serverů, ať již virtuálních, a nebo fyzických zajistí nejen svižný chod Vašich informačních systémů a aplikací, ale také může snížit budoucí náklady. Důležitějším prvkem při správě serverové infrastruktury je prevence a kvalitně zpracovaný monitoring hardware a služeb, který nabízíme našim zákazníkům k servisní smlouvě zdarma. Ke každému zákazníkovi přistupujeme individuálně a snažíme se najít optimální řešení vzhledem k jeho technickým a finančním možnostem.
Máme bohaté zkušenosti se virtualizačními hypervizory Proxmox, Hyper-V a VMware, s operačními systémy Windows Server 20xx, SBS 20xx a Windows server Foundation, Linux Ubuntu / Debian, dale pak se systémy Microsoft Exchange 20xx, Microsoft Sharepoint foundation 201x, databázovými systémy Microsoft SQL 20xx a MySQL a dalšími.
Dohled
Patří k jedné z nejdůležitějších částí správy firemních sítí. Pomocí dohledu a včasného monitoringu můžeme na případné problémy reagovat ještě dříve, než náš zákazník zaznamená nefunkčnost sítě a služeb. Monitorujeme stav serverových systémových služeb, hardwarových prostředky (místo na discích, využití operační paměti, vytížení CPU, atd. , síťové prvky, teplotu a řadu dalších stavů dle možností zařízení a aktuálních klíčových prvků.
Správa stanic a uživatelských zařízení
Zákazníkům nabízíme kromě sofistikovaných serverových a síťových řešení také správu pracovních stanicích (počítačů, notebooků, tabletů a telefonů), propojení v dnešní době stále oblíbenějších mobilních zařízení, jako jsou tablety a mobilní telefony s firemními systémy a samozřejmě také správu periferií, jako jsou tiskárny, skenery atd. K tomuto také patří podpora uživatelů. Snažíme se, aby naše vysvětlení, případně školení bylo srozumitelné pro každého.
Kromě uživatelské podpory a správy uživatelských zařízení jsme také schopni provést inventarizaci těch zařízení včetně auditu uživateli používaného HW a SW.
Konzultační služby
K naší činnosti nepatří jen správa uživatelského hardware nebo software, ale také poradenské a konzultační služby. Čerpáme s našich dlouholetých zkušeností a s našimi klienty řešíme i otázky budoucího rozvoje, implementací a investic do oblasti IT.